Sale!
, , , , ,

רינג לייט מקצועי 10 אינץ ‘+ מחזיק טלפון + חצובה של 1.7 מטר

(חוות דעת לקוח 1)

79.00

טבעת לד נותן לך את התאורה והתמיכה הטובים ביותר לאודיו המקצועי בכל הסרטונים שלך, הסטרימינג, כל תוכן המדיה החברתית שלך או לכל מיני פרויקטים צילומיים.

זמינות: המלאי אזל

צור תוכן מעולה עם ה רינג לייט לטלפון

ערכת תאורה רינג לייט 26 סמ המאפשרת לך לצלם את התמונות והסרטונים שלך בצורה מקצועית, בהיותה אידיאלית עבור מצלמות פלאפון.

יש לו מקור אור של 224 נוריות, שאורך החיים השימושיים שלה הוא 40,000 שעות.

טווח הצבעים נע בין 3200 ל 5600k ויש לו מתג עמום יותר.

הוא מופעל באמצעות USB.

  • הספק 60W
  • CRI = 95
  • קוטר 26 ס”מ
  • מתח: USB

led ring 10inch +tripod  led ring 10inch USB

טבעת רינג לצילום משודרגת להרכבת חצובה:

תושבת החצובה בעלת 4 החלקים נועדה להשתמש בשחרור התריס הטלסקופי כציוד צילום מקצועי. עשוי מסגסוגת אלומיניום איכותית, זה לוקח רק 25 שניות להתקין ולהגדיר. קל מאוד! גובה הוא מפתח נוסף להחלטה, כך שהחצובה הזו מיועדת לטווח שימושי יותר של גובה מ-45 ס”מ עד 1.6 מ’ בהשוואה ל-1.2 מ’ אחרים בשוק, כך שתוכל לצלם סרטונים בזוויות מגוונות יותר. בנוסף למיני חצובה נוספת לשולחן; עונה על כל הצרכים שלך.

טבעת אור סלפי לד 26 סמ:

לבן קריר, לבן חם וצהוב חם, לכל מצב יש 13 רמות בהירות. יש לו 224 נורות לד – הוא בהיר יותר מ-6 אינץ’ (נורה 64) או 8 אינץ’ (נורה 80) ומרוב ה-10 אינץ’ (נורה 120) האחרות בשוק. יש לו את התאורה הניתנת לעמעום המושלמת כדי לגרום ליופי שלך לזרוח ולהגן על העיניים שלך. טבעת תאורה לסלפי עם טווח עמעום: 1 עד 100%. בין אם זה אור סביבתי או קריאה, סטרימינג בשידור חי, טיקטוק, זום, יוטיוב, אינסטגרם או פייסבוק, זה עובד בצורה מושלמת זווית אלומה: 120° מושלמת. היפטר מאזורים כהים ובעיות אור לא מספיקות.

טבעת רינג לצילום.

טבעת תאורה עם חצובה עם מחזיק קליפס טלפון כלול:

כידוע, עלייה בצורך בתאורת סלפי דורשת יותר נורות לד איכותיות ועמעום. עם תושבת קליפ לסמארטפון, סט אור הטבעת הזה מוכן לענות על כל הצרכים שלך בנסיבות שונות, כפי שהוזכר לעיל. כולל 3 מצבי בהירות אור לבן (בהירות לבנה נמוכה, רגילה, גבוהה) עם תאורה רכה לשימושים מרובים, כגון שיחות וידאו, מראת איפור, תאורת חירום וכו’.

led ring tripod extensions

טבעת תאורה לצילום עם פונקציית יופי שימושית:

מחזיק טלפון מוט מסתובב 360° + קליפס מיקרופון מתכוונן = אולפן הקלטות שלם בו זמנית, יעיל יותר. הם תואמים כמעט לכל הסמארטפונים. אתה יכול גם לקנות בחנות שלנו את שלט ה-Bluetooth כדי לצלם תמונות או לצלם באופן אלחוטי עם טווח החיבור האלחוטי יכול להיות עד 30 רגל (10 מ’). זה תואם לאנדרואיד ול-iOS.

מופעל באמצעות USB ואיכות גבוהה – המארז של אור הסלפי שלנו עשוי מ-ABS במקום פלסטיק המשמש בנורות טבעת אחרות. פיזור החום יכול להגיע ל-95%, כך שהוא עמיד יותר. ליבת כבל ה-USB המשודרגת החדשה פותרת את בעיית חימום הכבלים אם היא פועלת לאורך זמן כמו סטרימינג בשידור חי או מפגש מקוון, לימוד או הוראה, עם חיי שירות ארוכים יותר. עובד עם רוב המכשירים התואמים יציאות USB, כגון מחשב נייד, מחשב, מטען סוללות, מטען USB, מתאם AC וכו’.

הרכישה שך רינג לייט מקצועי כוללת:

  • 1 חצובה מפלדה הניתנת להארכה.
  • אביזר אחד להצבת הטלפון הנייד באמצע טבעת התאורה.

מידות חצובה לרינג לייט  :

גובה מינימלי: 70.5 ס”מ

גובה מרבי: 179 ס”מ

רוחב עם רגליים מורחבות: 17 ס”מ

נצל את ההזדמנות הזו וקנה את רינג לייט זול 26 ס”מ עם חצובה 1.7 מ ‘במבצע בישראל!

משקל1.5 ק"ג
מידות59 × 22 × 12 סנטימטרים

משלוח ואיסוף

    • שירות מהיר (עד 3 ימי עסק לערים מרכזיות, 5 ימי עסק לאזורים חריגים): ₪30.00
    • דואר רשום (עד 10 ימי עסק): ₪18.00
    • BOXIT (עד 5 ימים עסק): ₪20.00
    • איסוף עצמי ביום עסקי הבאה – “מיניכל דוד” (דיזנגוף 242, תל אביב יפו) . א-ה 8:30-21:00, שישי 8:30-15:00, שבת 19:00-21:00: : ₪4.10
    • איסוף עצמי בצפון הישן, תל אביב – בתיאום מראש

    איסוף ומשלוח

1 ביקורת עבור רינג לייט מקצועי 10 אינץ ‘+ מחזיק טלפון + חצובה של 1.7 מטר

  1. שרה

    נורת הטבעת הזו עושה את כל ההבדל בעת צילום וידאו חי וצילום תמונות. יש לו מעמד חצובה קל להתאמה שגובהו מגיע עד לגובה של 170 ס”מ. הוא מופעל באמצעות USB ומתחבר לכל יציאת USB. יש לו שלוש הגדרות טמפרטורה שונות וניתן להבהיר או לעמעם כל טמפרטורה בכמה רמות. כבל ה- USB ארוך במיוחד כך שאני לא צריך להיות ממש ליד שקע. אני יכול גם להפעיל באמצעות סוללה ניידת. הוא מגיע עם מחזיק טלפון אחד ומהדק אחד למיקרופון

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות